Obsługa techniczna
OBSŁUGA TECHNICZNA zasobów obejmuje:
- wykonywanie bieżących kontroli stanu technicznego obiektów,
- sporządzanie bilansu potrzeb remontowych budynku,
- zlecanie sporządzenia kosztorysów inwestorskich,
- ocenę pilności realizacji potrzeb remontowych,
- sporządzanie umów o roboty remontowe,
- prowadzenie przetargów na roboty budowlane,
- wyłanianie dostawców i wykonawców prac remontowych zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych,
- przestrzeganie procedur konserwatorskich dla nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków,
- załatwianie spraw związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę przy remontach wymagających takiej decyzji,
- sporządzanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zamiaru wykonywania robót remontowych,
- uczestnictwo w realizacji zadań remontowych,
- uczestnictwo w przetargach oraz udział w odbiorach wykonanych robót,
- prowadzenie dokumentów określonych przepisami prawa budowlanego i przepisami dozoru technicznego,
- organizowanie działań związanych z likwidacją przyczyn awarii instalacji i urządzeń ...
- pozyskiwanie kredytów termomodernizacyjnych oraz na roboty budowlane,
OBSŁUGA FINANSOWO-KSIEGOWA obejmuje:
- prowadzenie obsługi w zakresie wymiaru opłat z tytułu kosztów zarządu, kosztów bieżącego utrzymania budynku oraz kosztów remontu, opłat za centralne ogrzewanie, ciepłą i zimną wodę, kanalizację wywóz nieczystości, oraz innych opłat, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- prowadzenie dla każdej nieruchomości odpowiedniej księgowości finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- księgowanie wpłat dokonywanych przez banki, placówki pocztowe i inne, na podstawie wyciągów bankowych,
- prowadzenie imiennej ewidencji finansowej dla każdego lokalu w zakresie naliczonych opłat oraz dokonywanych wpłat, jak również występujących zaległości i nadpłat,
- kontrolowanie terminowości wpłat,
- wystawianie i doręczanie dłużnikom upomnień,
- podejmowanie działań mających na celu wyegzekwowanie zaległych opłat z zachowaniem trybu dopuszczonego przepisami prawa,
- dokonywanie przeliczeń wymiaru należności w przypadku zmiany wysokości cen mediów
- doręczanie właścicielom książeczek opłat,
- sporządzanie rocznego bilansu,
- sporządzanie informacji dodatkowej dotyczącej sprawozdania finansowego,
- sporządzanie wykazu sald na poszczególnych kontach księgowych narastająco, po zaksięgowaniu każdego miesiąca.
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA obejmuje:
- prowadzenie i aktualizowanie ewidencji nieruchomości,
- prowadzenie książki obiektu, teczek właścicieli oraz innej dokumentacji technicznej,
- prowadzenie odczytów wodomierzy i liczników zużycia ciepła zainstalowanych w budynku oraz w lokalach i rozliczanie opłat za zużytą wodę,
- dokonywanie rozliczeń opłat za media jeden raz w roku na dzień 31.grudnia,
- na życzenie rozliczanie mediów częściej niż raz w roku, np.rozliczanie zużytego ciepła na koniec okresu grzewczego,
- przyjmowanie zgłoszeń, interwencji i wniosków właścicieli lokali,
- przygotowywanie zebrań wspólnoty,
- przygotowywanie uchwał i innych dokumentów koniecznych na zebraniu wspólnoty,
- uczestniczenie w zebraniach Zarządu wspólnoty (na życzenie członków Zarządu).
- prowadzenie okresowych przeglądów oraz kontroli technicznych
- bieżącą konserwację
- usuwanie awarii oraz ich skutków
- kontrolę dostaw dla obiektu energii elektrycznej i cieplnej, gazu, wody oraz odprowadzenia ścieków i wywozu nieczystości
- nadzór i koordynację niezbędnych dla funkcjonowania obiektów usług, takich jak utrzymanie czystości i ochrona
- Przejęcie wspólnoty od poprzedniego administratora.
- planowanie oraz bieżącą kontrolę ponoszonych kosztów
- rozwiązania dostosowane do specyfiki obiektu oraz prowadzonej w nim działalności
- utrzymywanie obiektów, instalacji i urządzeń technicznych w stanie sprawności użytkowej,
- organizacja przeglądów i oględzin stanu technicznego obiektów i ich wyposażenia technicznego oraz zlecanie likwidacji stwierdzonych uszkodzeń i niesprawności technicznych,
- sporządzanie harmonogramów przeglądów oraz robót występujących w budynku,
- organizowanie usług pogotowia awaryjnego CO, elektrycznego, wod-kan-gaz
- utrzymanie porządku i czystości:organizacja i nadzór nad wszystkimi czynnościami związanymi z utrzymywaniem czystości i porządku w budynkach,
- zlecanie wykonania dezynfekcji i dezynsekcji pomieszczeń wspólnego użytku,
- dekorowanie budynków flagami narodowymi w okresach świąt państwowych,
- przygotowanie budynków do okresu zimowego i wiosennego, organizacja i nadzór nad wszystkimi czynnościami związanymi z utrzymaniem czystości terenów bezpośrednio przyległych do budynków.
Nasze usługi obejmują przede wszystkim:
Współpraca z naszą firmą zapewni:
Menu
Kartoteka
Prawo