vvv

bbb

Obsługa techniczna

 OBSŁUGA TECHNICZNA  zasobów obejmuje:

  • wykonywanie bieżących kontroli stanu technicznego obiektów,
  • sporządzanie bilansu potrzeb remontowych budynku,
  • zlecanie sporządzenia kosztorysów inwestorskich,
  • ocenę pilności realizacji potrzeb remontowych,
  • sporządzanie umów o roboty remontowe,
  • prowadzenie przetargów na roboty budowlane,
  • wyłanianie dostawców i wykonawców prac remontowych zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych,
  • przestrzeganie procedur konserwatorskich dla nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków,
  • załatwianie spraw związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę przy remontach wymagających takiej decyzji,
  • sporządzanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zamiaru wykonywania robót remontowych,
  • uczestnictwo w realizacji zadań remontowych,
  • uczestnictwo w przetargach oraz udział w odbiorach wykonanych robót,
  • prowadzenie dokumentów określonych przepisami prawa budowlanego i przepisami dozoru technicznego,
  • organizowanie działań związanych z likwidacją przyczyn awarii instalacji i urządzeń ...
  • pozyskiwanie kredytów termomodernizacyjnych oraz na roboty budowlane,

OBSŁUGA FINANSOWO-KSIEGOWA obejmuje:

  • prowadzenie obsługi w zakresie wymiaru opłat z tytułu kosztów zarządu, kosztów bieżącego utrzymania budynku oraz kosztów remontu, opłat za centralne ogrzewanie, ciepłą i zimną wodę, kanalizację wywóz nieczystości, oraz innych opłat, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • prowadzenie dla każdej nieruchomości odpowiedniej księgowości finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • księgowanie wpłat dokonywanych przez banki, placówki pocztowe i inne, na podstawie wyciągów bankowych,
  • prowadzenie imiennej ewidencji finansowej dla każdego lokalu w zakresie naliczonych opłat oraz dokonywanych wpłat, jak również występujących zaległości i nadpłat,
  • kontrolowanie terminowości wpłat,
  • wystawianie i doręczanie dłużnikom upomnień,
  • podejmowanie działań mających na celu wyegzekwowanie zaległych opłat z zachowaniem trybu dopuszczonego przepisami prawa,
  • dokonywanie przeliczeń wymiaru należności w przypadku zmiany wysokości cen mediów
  • doręczanie właścicielom książeczek opłat,
  • sporządzanie rocznego bilansu,
  • sporządzanie informacji dodatkowej dotyczącej sprawozdania finansowego,
  • sporządzanie wykazu sald na poszczególnych kontach księgowych narastająco, po zaksięgowaniu każdego miesiąca.

  OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA obejmuje:

    • prowadzenie i aktualizowanie ewidencji nieruchomości,
    • prowadzenie książki obiektu, teczek właścicieli oraz innej dokumentacji technicznej,
    • prowadzenie odczytów wodomierzy i liczników zużycia ciepła zainstalowanych w budynku oraz w lokalach i rozliczanie opłat za zużytą wodę,
    • dokonywanie rozliczeń opłat za media jeden raz w roku na dzień 31.grudnia,
    • na życzenie rozliczanie mediów częściej niż raz w roku, np.rozliczanie zużytego ciepła na koniec okresu grzewczego,
    • przyjmowanie zgłoszeń, interwencji i wniosków właścicieli lokali,
    • przygotowywanie zebrań wspólnoty,
    • przygotowywanie uchwał i innych dokumentów koniecznych na zebraniu wspólnoty,
    • uczestniczenie w zebraniach Zarządu wspólnoty (na życzenie członków Zarządu).

    Nasze usługi obejmują przede wszystkim:

    • prowadzenie okresowych przeglądów oraz kontroli technicznych
    • bieżącą konserwację
    • usuwanie awarii oraz ich skutków
    • kontrolę dostaw dla obiektu energii elektrycznej i cieplnej, gazu, wody oraz odprowadzenia ścieków i wywozu nieczystości
    • nadzór i koordynację niezbędnych dla funkcjonowania obiektów usług, takich jak utrzymanie czystości i ochrona
    • Przejęcie wspólnoty od poprzedniego administratora.

    Współpraca z naszą firmą zapewni:

    • planowanie oraz bieżącą kontrolę ponoszonych kosztów
    • rozwiązania dostosowane do specyfiki obiektu oraz prowadzonej w nim działalności
    • utrzymywanie obiektów, instalacji i urządzeń technicznych w stanie sprawności użytkowej,
    • organizacja przeglądów i oględzin stanu technicznego obiektów i ich wyposażenia technicznego oraz zlecanie likwidacji stwierdzonych uszkodzeń i niesprawności technicznych,
    • sporządzanie harmonogramów przeglądów oraz robót występujących w budynku,
    • organizowanie usług pogotowia awaryjnego CO, elektrycznego, wod-kan-gaz
    • utrzymanie porządku i czystości:organizacja i nadzór nad wszystkimi czynnościami związanymi z utrzymywaniem czystości i porządku w budynkach,
    • zlecanie wykonania dezynfekcji i dezynsekcji pomieszczeń wspólnego użytku,
    • dekorowanie budynków flagami narodowymi w okresach świąt państwowych,
    • przygotowanie budynków do okresu zimowego i wiosennego,  organizacja i nadzór nad wszystkimi czynnościami związanymi z utrzymaniem czystości terenów bezpośrednio przyległych do budynków.
    lub innych opłat związanych z użytkowaniem lokalu,